11 декември 2011

Книжно и панаирно 2011

Стига провокации! :D :D :D
И нямам картинки - еми, този пост ще бъде постен откъм визия :D

След като Ламотий успя да ни зареди с порядъчно количество информация (завиждам ти, все още, за някои покупки, аз не успях да похарча толкова пари - и то не защото не исках, нали се сещате!) и след като лошия (лош-лош!) Ностро обяви в социалната мрежа, че държи на отчет, ми стана ясно, че не е честно да си пазя съкровищата само за себе си...

Те повечето вече се подготвени за подаръци (дори ги надписах!), обаче после сигурно ще ми ги дадат да ги прочета - това първо, и второ - хората, които ще ги получат, посещават по изключение блог-пространството, така че е "безопасно"!

И сега ще си "крадна" една снимка на щанда на издателство "Изток-Запад", защото именно оттам се сдобих с повечето книжки:


"Китайски легенди и разкази за необичайното" (полакомих се, защото вярвам на преценката на Бла [за някои неща]; тя ще си остане за мен!!!)
"Псевдонауката" на Бен Голдейкър (рецензиите на Христо Блажев и на Ламот бяха достатъчни, за да съм уверена колко е задължителна за консумация!, ала като добра душа реших да я споделя - надписана вече)
"Икономист под прикритие" на Тим Харфорд (това ревю на inni4ka повлия на решението ми, книгата е много подходяща за един мой приятел, надписана вече)
"История на Япония" (интересен въвеждащ сборник, почти джобен формат)
"Съвременно хайку" и "Японски поетеси" (съставител и превод Братислав Иванов)
"Смеещият се Буда" и "Хайку войни" (на Дейвид Ланю, автор на прекрасното "сегаВечно")
ПОСЛЕДНИТЕ ПЕТ, само като ги видях на куп - и не можах да устоя!!!

Продължавам с - РАЗБИРА СЕ - ПРАТЧЕТ "Волният народец" - повече от ясно е, че НЯМА КАК да си тръгна от Панаир на книгата БЕЗ книга на Тери Пратчет. Няма изненадани.

И още три книжки-подарък - за кръщелниците ми Сава на 10 и Яне на 8 години:
"Дневникът на един дръндьо" - първата част
и двете части на трилогията "Страната на сънищата" (третата се очаква догодина), озаглавени "Любими Попътечко" и "Кралска кръв" - тях ги получих с автограф от авторката им, Юлия Спиридонова :)

А за любимата ми племенница София открих едни прекрасни "активни карти" (изтриваеми карти с маркер) - "100 игри за света и буквите"!
Успях да направя малък, но според мен качествен подбор... При ограниченията от време и (неизбежното!) финанси... Само съжалявам, че се класирах чак на предпоследния ден - със сигурност съм изпуснала много интересни неща. И не открих красивите тефтери, както и книгата-с-пъзел, които ни показа Ламотий :( Нищо - догодина пак :)

10 коментара:

  1. Охо, значи си посетила все пак книжното царство :) Оставила си си спомен от невидимия пазар на книги, който се появява само за седмица :р
    Поздравления :)

    Тефтерите си ги взех точно от щанд до този на Изток-Запад, даже си го снимала, но както виждам, е празен, сигурно са си тръгнали по-рано:/

    Сега вече съжалявам много, че не си взех "Икономист под прикритие" :( Аз си взех някои книги, които няма да ги чета :(

    ИЗглежда си голяма фенка на Далечния изток :) Така е, тези народи, японци, китайци (а и корейци) напредват удивително бързо :)

    ОтговорИзтриване
  2. хехе - чак пък "голяма фенка" :)
    само гледам известно количество източни филми (не всичките ги харесвам) ии преди 2 години изкарах курс - две нива японски (ама сега нииищичко не помня!) :D
    харесва ми идеята за дзен-истината...
    Снимката не съм я правила аз - копирах я от "архива" на издателството. Когато аз минах покрай щанда - беше ЗАТРУПАНО с хора - нищо нямаше да се види!
    то беше ясно, че трябва да се мине ЗАДЪЛЖИТЕЛНО през панаира; правя го всяка година, но тази ми беше особено приятно да споделя впечатления :D

    ОтговорИзтриване
  3. Леле, и тука гледам поне стотачка. Добре, че изд(ев)ателствата не са се усетили да направят панаир на книгата във Варна, как щях да се охарча само не ми се мисли.

    Чудно как чак сега си си взела Псевдонауката, а на тоя Икономист и аз му се чудех дълго, ма догодина, че сега пак си поръчах едни книжки...

    Колкото до далечния изток, имам една книжка с осъвременени легенди и предания "Погребаната тайна". Доста си бях потрепервал навремето, докато я четях.

    ОтговорИзтриване
  4. правилно смяташ - около 120 :)
    вярно, защо не са се сетили да организират поне във Варна, Пловдив и Бургас - ще има много-много доволни и впоследствие обезпаричени почитатели :D
    и защо не споделяш какво си си поръчал, а? ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесен избор на книги, радвам се и че точно при нас си се заседяла най-дълго :)
    @Ламоте, снимката е от понеделник, когато приготвяхме щанда, просто още нямаше почти никой, инак си прав и че всички си тръгнаха по-рано - снощи излязох последен от панаира, почти час и половина след всички останали :)

    ОтговорИзтриване
  6. О, благодаря!
    С удоволсвие - и отново, и отново :D
    Ееех, в по-добри времена би бил и по-обемен изборът ми ;)
    Успех и вдъхновение пожелавам от сърце, Христо!

    ОтговорИзтриване
  7. "Смеещият се Буда" е много хубава книга! И аз си харесах над 10 книги, но ще се задоволя само с пет за сега:)

    ОтговорИзтриване
  8. "изядох" за часове и двете на Ланю и ги изпратих по живо, по здраво заедно с копие на "сегаВечно" към Лондон - подаръчно-Коледно :)
    прекрасни са! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Ей Светли, ама честно: тия тефтери взех да ги сънувам! :)
    Ламот е красив блондин - затова се урежда!

    ОтговорИзтриване
  10. хахаха - е не, ако си сигурна, че не е постоянството в търсенията, а само цвета на косата - веднага ще потърся перхидрол ;)
    красотата - виж - трудна работа!
    Благодаря, че се отбиваш :D

    ОтговорИзтриване